MG Marvel R AWD. Пушка чи іграшка?
Все ще скептичне ставлення українців до електромобілів, особливо китайських, цілком зрозуміле. Втім, останні роки цікавих електромобілів, особливо китайських, стає все більше. Один з них - MG Marvel R - нещодавно пройшов редакційний тест «АвтоСвіту» і нам, звісно, є що вам про нього розповісти. Цікавенький був тиждень.
Дві школи
Якщо ви завітаєте до одного з офіційних салонів MG в Україні, вам радо розповідатимуть про британську спадщину цього бренду, про дослідницький та дизайн-центри, які все ще там розташовані. Мають право. Але ми з вами будемо називати речі своїми іменами: автомобілі MG сьогодні - це інтегрований у міжнародну автоіндустрію, але китайський продукт, і цього не треба соромитися. Нагадаємо, що з 2006 року MG є власністю компанії Nanjing Automobile, яка у 2007-му об’єдналася з китайським автогігантом SAIC. І це насправді стало початком нового життя для колись дійсно легендарної британської марки.
Але повернемося до електричного кросовера Marvel R, який наразі є фактично флагманом модельного ряду MG. Якщо дивитися на нього спереду або ззаду, складається враження, що його дійсно малювали найкращі світові дизайнери - настільки влучно та сучасно все зроблено. От просто дуже круто! Але, якщо подивитися у профіль, китайська школа з її прихильністю до хвилястих підвіконних ліній одразу видає себе. Наче два різних автомобілі зліпили в один. От навіщо було так робити?
Єдине, за що чіпляється погляд, коли дивишся на Marvel R збоку - приховані ручки та повітроводи за передніми колесами, які безумовно надають автомобілю певної спортивної агресії, але суттєво ситуацію не покращують. Коротко кажучи, MG Marvel R має непоганий вигляд, місцями дуже ефектний, але стилістичної єдності йому все ж бракує.
Гарно, але…
Куди більш монолітно виглядає інтер'єр. Є навіть «вау-ефект», коли вперше заглядаєш у салон. Звісно, першим впадає в око величезний планшетний екран (19,4 дюйма), але це лише один з елементів, і про нього ми ще поговоримо. Спочатку ж треба відзначити той факт, що салон MG Marvel R непогано продуманий з точки зору ергономіки, він просторий та оздоблений гарними матеріалами (переважно м'якими) з приємною увагою до дрібниць. Ні, це не схоже на преміум, але є враження доволі добротного автомобіля, в якому відчуваєш себе комфортно.
У нас, до речі, була максимальна комплектація з дуже зручними шкіряними передніми кріслами, які мають не лише обігрів та електроприводи, а й пам’ять та вентиляцію. Кермо також гарно спрофільоване та доволі товсте, тому добре лежить у руках і має великі діапазони регулювання, тому з посадкою не має бути жодних проблем для водія будь-якого зросту та комплекції.
Перед водієм - 12,3-дюймова цифрова панель приладів з гарною графікою. Разом з великим екраном на центральній консолі це дає повний обсяг необхідної інформації, але й доступ до майже всіх функцій автомобіля здійснюється через «планшет», що не всім подобається. Хоча завдяки тому, що «планшет» дуже великий, зручність користування ним під час руху дещо спрощується.
Ззаду місця багато як для ніг, так і над головою. Підлога плоска, що додає зручності пасажиру, який сидить посередині. Якщо ж його там немає, можна відкинути масивний підлокітник. Є тут і пара USB-портів для заряджання гаджетів. Тобто дорікнути нема за що. Можна навіть відзначити наявність системи попередження про перешкоду під час відкриття дверей. Всіх чотирьох. На кожній є відповідний червоний індикатор, який спрацьовує при виявленні перешкоди та дублюється звуковим сигналом.
Щодо багажного відділення, то й тут все дуже непогано як для електромобіля, адже наявний об'єм у 357 літрів міг би бути значно більшим, якби не електрообладнання під підлогою. З усім тим, багажник зручний, тут є не тільки звичайний електропривод п’ятих дверей, а ще й можливість відкрити їх махом ноги під заднім бампером. На жаль, у повнопривідної версії, як у нас, немає додаткового переднього багажника, тоді як у задньопривідної є відсік на 150 літрів під капотом.
Отже, загалом у нас склалося непогане враження від інтер'єру MG Marvel R. Але китайці зрадили б собі, якби не наробили прикрих помилок. Ми нарахували три суттєві:
- Приємно, коли у сидіння водія є пам'ять, коли воно чемно від'їжджає під час висадки та повертається на своє місце під час посадки. Але тут ця функція раз через п'ять не спрацьовує. От просто не повертається крісло на своє місце. Доводиться натискати кнопку пам’яті й тримати її, поки крісло не доїде до заданої позиції.
- Водійське крісло встановлено на сантиметр правіше, ніж має бути, через що відстань між ним та центральною консоллю замала. Вона менша за відстань між консоллю та сидінням переднього пасажира. Це могло б не бути проблемою і навіть залишилося б непомітним, якби ближча до водія половинка центрального підлокітника (вона ж є кришкою шухляди для дрібниць) під час відкриття не терлася об крісло. Це не лише неприємно чути, але з часом може призвести до того, що і на боковині сидіння, і на цій кришці з’являться потертості. І це не проблема конкретно тестового екземпляра - огляд іншої машини з іншими матеріалами оздоблення виявив ту ж проблему.
- Недостатньо встановити величезний екран, продумати інтерфейс і намалювати красиву графіку. Важливо, щоб все це нормально працювало. У Marvel R з цим не все гаразд. По-перше, операційна система потребує певного часу на завантаження. Навіть тоді, коли здається, що автомобіль вже готовий до використання, це не означає, що він дійсно готовий. Перші дві-три хвилини система працює повільно, довго не відповідає на дотики, не завжди запам'ятовує налаштування клімату, який в автоматичному режимі кожного разу старанно дує вам в обличчя. А ще тут є віртуальна дівчина, яка щоразу вітає вас, щось бажає і розповідає про те, яка сьогодні дата і що з погодою. Нормально, в принципі, але іноді, хоча на екрані все вірно, вона каже, що сьогодні 1 січня 2019 року.
Все це, звичайно, не є залізобетонною причиною відмовитися від MG Marvel R, але настрій трохи псує, погодьтеся?
Прискорення - топ!
Зате чого в MG Marvel R не відібрати, так це відчуття, що у тебе потужна та дуже швидка машина. Настільки, що ти можеш дозволити собі принизити на світлофорі переважну більшість «сусідів» аж до якихось базових Porsche Cayenne. Тільки послухайте - три електромотори, повний привод, 288 к.с., 665 Нм, 4,9 секунди з 0 до 100 км/год. Вражає!
І не тільки на папері. Якщо перевести Marvel R у режим Sport Plus за допомогою селектора i-Drive (один з лише трьох фізичних селекторів на центральній консолі), силова установка віддасть все, на що вона здатна. Прискорення неймовірне, аж до перехоплення дихання, без будь-якого пробуксовування завдяки повному приводу. Натиснув і полетів! Так можуть тільки електромобілі, як би прикро це не було для фанатів ДВЗ.
Є просто режим Sport, де теж швидко, хоч і не настільки. Але 99% відсотків часу власник Marvel R буде їздити в стандартному режимі Normal, який є оптимальним співвідношенням між щоденними потребами водія та раціональним використанням енергії. Виробник заявляє, що запас ходу повнопривідної версії Marvel R з 70-кіловатною батареєю становить 370 км (у задньопривідної - 402 км), і це дуже близько до реальності. Принаймні 350 км ви точно матимете змогу проїхати у міському циклі. Звичайно, якщо будете навалювати на трасі або щодня демонструвати всім навколо динамічні можливості свого електромобіля, пробіг буде значно меншим. В середньому ж абсолютно реально їздити з витратою енергії на рівні 20 кВт-год, що і є запорукою тих самих 350 км на одному заряді.
До речі, 3-фазний вбудований зарядний пристрій потужністю 11 кВт підтримує швидшу зарядку змінним струмом за 6 годин, а потужність зарядки до 90 кВт дозволяє заряджати батарею Marvel R до 80% приблизно за 40 хвилин.
Варто відзначити, що кросовер оснащений повним комплексом систем активної безпеки, включно з системою автоматичного гальмування. Не варто дивуватися, що є тут і система утримання автомобіля у смузі руху, але працює вона не зовсім так, як на європейських моделях, на яких нам доводилося їздити. Принцип той самий, але зазвичай підрулювання відбувається лагідно, тоді як Marvel R робить це доволі агресивно - різко та сильно штовхає кермо у зворотний бік. Спочатку це навіть трохи лякає, але потім звикаєш.
В цілому враження від ходової частини непогані - автомобіль слухняний, має впевнену стійкість, та й підвіска (багатоважільна ззаду) робить свою справу наче й добре, але 19-дюймові диски з низькопрофільними шинами (235/45 R19) для цього важкого автомобіля (майже 2 тони) трохи завеликі, через що страждає плавність ходу. Інших дисків, втім, не пропонують.
То пушка чи іграшка?
Щось посередині. Точно не іграшка, адже це серйозний електромобіль з примітним дизайном, чудовим оснащенням та неабиякими динамічними характеристиками. З іншого боку, навіть попри згадану динаміку, це ще не пушка, тому що в такому ціновому сегменті (1,5-1,8 млн грн, тобто приблизно 40-48 тисяч доларів) недостатньо лише швидкого розгону та гарного оснащення. Потрібно тягнутися до високої планки, встановленої європейцями, корейцями та японцями в сенсі відчуття збалансованості всіх аспектів автомобіля. У випадку з MG Marvel R такого відчуття немає, надто багато різних «але». Отже, є над чим працювати.
Втім, все, що написано вище, здебільшого суб'єктивна думка. Щоб скласти власне враження, просто відвідайте один з салонів MG та зробіть свій персональний тест-драйв. Так буде правильно.
-
На стилі. Електрокросовер MG Marvel R.
Лінійку MG в Україні поповнила нова флагманська модель Marvel R. ...
ФОКУС -
Електричний MG Marvel R: з іншого всесвіту
Електричний кросовер Marvel R суттєво відрізняється від інших автомобілів в лінійці британського бренду MG. ...
Авто24 -
MG Marvel R: електромобіль для екстравертів
Електрокросовер MG Marvel R - автомобіль для бажаючих виділитися екстравертів, адже він одразу привертає до себе увагу. ...
ТопЖир